Saturday 21 February 2015

TESTIMONI PENGGUNA


Berikut adalah testimoni-testimoni bergambar yang kami terima dari pengguna-pengguna produk Forever Living  iaitu Aloe Vera Gel, Aloe Vera Gelly yang telah berjaya menyembuhkan pelbagai masalah kesihatan penguna.

























Friday 20 February 2015

ALOE VERA GELLY FOREVER



  •  Gel sapuan yang melegakan dan tidak berminyak ini adalah berguna untuk melincirkan tisu-tisu sensitif.
  •  Ia adalah berguna sebagai rawatan untuk melegakan masalah kulit seperti luka kecil, lecur ringan dan lain-lain bentuk kesensitifan kulit. 
  • Ia juga boleh membantu melegakan rasa gatal, lebam, radang dan sakit serta membantu memerangi jangkitan.



  • Diperbuat daripada gel Aloe Vera mantap, Aloe Vera Gelly yang pada asasnya sama dengan kandungan daun Aloe Vera, adalah merupakan gel lutcahaya yang kaya dengan humektan dan pelembap. Ia dapat membantu melembapkan kulit.
  • Ia mudah diserap dan adalah sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit berminyak. Lebih berkesan jika disapukan pada kulit yang dibersihkan dahulu.
  •  Kegunaan:Baik sebagai pupur muka serbaguna yang melembapkan, membantu mengembalikan kolagen kulit dan mengekalkan lembapan kulit.








Wednesday 18 February 2015

POMESTEEN POWER




Pomesteen Power ialah minuman berantioksid terdiri dari jus Buah Delima, Pear, Manggis, Rapsberri, Beri Biru dan ekstract biji Anggur. 

Semua bahan-bahan ini adalah diantara yang tertinggi nilai ORAC, iaitu petunjuk yang digunakan untuk mengukur keupayaan antioksidan dan menyekat kerosakan radikal bebas.
  • Melambatkan proses menopause
  • Mengurangkan senggugut semasa menstrual / haid.
  • Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser seperti kanser serviks. 
  • Menyembuhkan buasir
  • Merawat keputihan kaum wanita
  • Jus delima adalah sumber yang kaya dengan kandungan ‘phytochemical’ untuk kebaikan jantung dan salur darah yang sempurna.
  • Ia bukan sahaja merendahkan tahap kolestrol,tetapi juga merendahkan tekanan darah dan mengurangkan tahap sesak nafas (altherosclerosis) .
  • Mengelakkan kanser payudara,kanser kalenjar pundi kencing,kanser usus,leukemia dan juga untuk mengelakkan perubahan jantung yang ditumbuhi tumor.

  • Membantu menstabilkan paras kolesterol.
  • Kandungan antioksidan dalam jus delima membantu menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri. Antioksidan membantu membaiki kawasan sel yang rosak. Delima mengandungi ‘flavonoids’ dan ‘polyphenols’ yang tinggi,antioksidan yang mampu melawan penyakit jantung dan kanser.
  • Mengubati penyakit lemah tenaga batin. Delima memberi dan merangsang tenaga batin dan jus delima pula kaya dengan antioksidan yang dapat meningkatkan pengaliran darah pada genitals(alat kelamin) dan mampu menguatkan sistem pertahanan badan.
  • Mengurangkan risiko penyakit kencing manis.Kajian terbaru yang utama mendapati pesakit kencing manis yang meminum jus delima selama 3 bulan dapat merendahkan kebarangkalian atherosclerosis( atau pengerasan pada arteries). “ dalam kebanyakan jus gula hadir secara bebas dan berbahaya,” Kata penyelidik. “ dalam jus delima, gula bercantum kepada antioksida yang unik, dimana sebenarnya menjadikan gula ini sebagai pelindung melawan atherosclerosis
  • Mengelakkan kanser kelenjar prostat. Ia hanya boleh dicapai dengan meminum jus delima atau mengambil supplement delima. Kajian telah membuktikan bahawa jus delima dapat mengurangkan perkembangan kanser kelenjar prostat
  • Melawan kanser payudara.Penyelidik mendapati bahawa minyak bijian daripada delima dapat memusnahkan sel kanser payudara dan mengekal tanpa menjejaskan sel sedia ada.Ini adalah kajian terbaru yang diperolehi dari kebaikan jus delima. 

  • Kajian lain di university Chicago menemukan jus delima yang ditapai dan minyak bijian delima dapat membantu mengelakkan kanser payudara. Kajian di Wisconsin pula mendapati bahawa jus delima dapat menghalang pembesaran sel kanser kulit.
  • Mencegah daripada penyakit Alzheimer ( Nyanyuk). Pengkaji daripada pusat perubatan university Vanderbilt mengenalpasti bahawa sesiapa yang meminum jus delima tiga kali atau lebih setiap minggu dapat menurunkan 76 peratus pertumbuhan tanda penyakit Alzheimer ( Nyanyuk) daripada mereka yang meminum kurang daripada satu sajian setiap minggu.

  • Melindungi otak bayi (asid folik).Dalam kajian pediatric mendapati bahawa meminum jus delima semasa mengandung dapat melindungi otak bayi semasa kelahiran. Dapat melahirkan bayi yang sihat. 
  • Beberapa tahun lepas doctor mengesahkan bahawa ketidakcukupan asid folik (folate) boleh menyebabkan tiub saraf yang cacat seperti kerosakan pada tulang belakang dan sumbing pada lelangit bibir bayi. Itulah sebabnya kenapa persatuan perubatan amerika mencadangkan supaya semua ibu yang mengandung mengambil supplemen yang mempunyai asid folik setiap hari.
  • Jus delima memenuhi bekalan asid folik sebaik vitamin dan mineral yang penting untuk perkembangan bayi. Sebagai tambahan,jus delima mengandungi ‘potassium’ dapat mengelakkan kekejangan kaki yang biasanya dihadapi oleh ibu mengandung pada waktu malam.
  • Mengelak alahan ibu mengandung dan ibu lepas bersalin.Jus delima membantu ibu mengandungdaripada mengalami alahan(morning sickness)serta sangat baik untuk ibu lepas bersalin khususnya membersih kotoran darah nifas. 

  • Ianya juga mempercepatkan penyembuhan luka sistem peranakan dan dapat memberi tenaga kepada ibu lepas bersalin.
  • Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin.

  • Mengandungi potassium yang tinggi,selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus,kalsium,besi dan sodium dan vitamin A,B1,B2,B3 dan C. bertindakbalas bersama sodium,potassium mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal ( bagi ibu dan perkembangan fetusnya), dengan memelihara keseimbangan kadar potassium-sodium. 
  • Buah ini juga menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi secara teratur (kajian mendapati rahim wanita lebih utuh/kuat sesuai dengan kepekaannya menunjang pergerakan bayi yang dikandung) mencegah edema,dan megurangi kadar gula yang beredar didalam darah ibu yang baru pertama kali hamil atau lebih dari 3 kali kehamilan. Menghilangkan rasa letih otot dan memungkinkan bergerak dengan mudah dan juga menguatkan jantung.

 UNTUK PESANAN ATAU MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI NOORA 013-2191301.


FOREVER ARCTIC-SEA





Tahukah anda bahawa kandungan kolestrol dalam badan anda hanya dapat dikesan apabila ia telah mencecah 70% dalam badan. Ini bermaksud, risiko untuk terkena serangan jantung, strok, hipertensi dan penyakit pembunuh lain adalah tinggi.

Telah terbukti Arctic-Sea boleh mencairkan kolestrol tidak baik dalam badan anda. Ia dihasilkan daripada minyak ikan semulajadi yang kaya dengan asid lemak penting, Omega 3 dan Omega 9, 100% untuk keperluan tubuh badan anda!

Asid lemak ini tidak boleh dihasilkan sendiri oleh tubuh badan tetapi ia sangat penting untuk kesihatan otak, mata dan jantung. Asid lemak Omega 3 telah dibuktikan bagi membantu menyokong fungsi peredaran darah. Ia juga mampu membantu tubuh anda mengekalkan 'kolestrol baik' (HDL) dan mencairkan 'kolestrol jahat' dalam tubuh anda. Benar!

           
Antara Manfaat  Arctic-Sea :
  • Kombinasi minyak ikan Salmon asli dan minyak Zaitun membekalkan asid perlu (EFA) Omega 3 dan 9, yang boleh membantu mempertingkatkan ketahanan badan. 
  • Memelihara kesihatan kardiovaskular 
  • Memelihara kesihatan kullit dan mengurangkan keradangan seperti alergic dan ekzema. 
  • Mengawal atur fungsi sistem saraf dan meredakan kesakitan. EFA adalah lemak yang mesti diperolehi daripada diet anda. Gabungan minyak ikan dan minyak zaiton menjadikannya satu produk EFA yang seimbang dan berkesan. 
  • Mengurangkan tahap kolestrol buruk, memperbaiki peredaran darah dan mengurangkan risiko penyakit jantung. 
  • Berpotensi membantu mengurangkan artritis 
  • Darah tinggi 
  • Membantu kesukaran belajar (DHA dalam minyak ikan salmon meningkatkan keupayaan otak untuk berfikir).

HUBUNGI NOORA 013-2191301 UNTUK MEMBUAT PESANAN DAN PERTANYAAN.





Sunday 15 February 2015

Kenali Khasiat Aloe Vera Gel Forever Living Dalam Mengawal Berat Badan


 ALOE VERA GEL FOREVER



Aloe Vera adalah antara jenis herba semulajadi yang paling banyak mempunyai khasiat penyembuhan kepada manusia. Pengamal nutrien, Mike Adams dalam kajiannya berpendapat aloe vera adalah herba yang terbaik dalam beribu-ribu herba yang ditemuinya, manakala Garlic (bawang putih) menduduki tempat kedua. Memang tiada tumbuhan lain yang boleh memberi sebegitu banyak faedah perubatan seperti Aloe Vera. Lihatlah apa faedah yang boleh didapati dari sebatang pokok Aloe Vera :


1. menghentikan pertumbuhan tumor
2. merendahkan kadar kolesterol
3. memperbaiki sel darah
4. menambah oksigen di dalam darah
5. menghalang penyakit kidney stone dan kesan kafein dari kopi dan teh
6. memberi keseimbangan asid/alkali di dalam badan
7. menyembuhkan penyakit ulser, sistem penghadaman
8. mengurangkan tekanan darah tinggi dengan merawat punca, bukan hanya simtom
9. menambah mineral, vitamin, enzim dan nutrien di dalam badan
10. mempercepatkan sembuh dari kesan melecur, terbakar
11. merawat luka sehingga tidak meninggalkan parut
12. menggantikan first aid kit (peti pertolongan cemas), berfungsi sebagai bandage kerana ia bersifat anti-bakteria
13. menghentikan kanser colon
14. sebagai pelincir salur perkumuhan
15. menghilangkan buasir
16. meneutralkan gula di dalam darah
17. memelihara buah pinggang dari penyakit
18. menghalang jangkitan
19. memberi keseimbangan elektrolit seperti minuman tenaga
20. memelihara muka, kulit dan membaiki sel yang rosak
21. menguatkan ketahanan badan (sistem imunisasi)


Apa Yang Terkandung Di Dalam Aloe Vera/Pokok Lidah Buaya:


1. Air
2. 20 mineral
3. 12 vitamin
4. 18 asid amino
5. 200 phytonutrien
6. enzim
7. triterpen (phytonutrien yang mengurangkan gula dalam darah)
8. glyconutrien & glycoprotein
9. polisakaraid
10. acemann, mannose-6-fosfat polimannan
11. fenolik glikosid
12. dihidrokomarin


Bayangkan menghiris, buka daun Aloe dan memakan terus dari daunnya - itulah ALOE VERA GEL FOREVER. Aloe Vera Gel Forever adalah seperti gel sebenar paling tulen yang terdapat dipasaran, tanpa pempasteuran,pengeringan beku dan pemanasan.
Aloe Vera Gel Forever sangat berkhasiat untuk :

  • Mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imun dan melancarkan sistem gastrousus.
  • Membantu meningkatkan keefisienan penyerapan nutrien oleh sel-sel. Ini bermakna tubuh anda akan menerima lebih banyak khasiat daripada makanan dan penokok diet yang anda ambil dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan anda.
  • Membantu menyahtoksik tubuh dan mengurangkan beban terhadap sistem pencernaan.
  • Ia membersihkan usus kecil, melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikroorganisma yang tidak baik seperti kulat.
  • Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.
  • Sistem pencernaan yang sihat mengurangkan beban hati dan dengan demikian membolehkannya memetabolismekan lemak dengan lebih efisien untuk membebaskan lebih banyak tenaga.
  • Dengan itu, dapat mengurangkan simpanan lemak dan membantu mengawalkan berat badan.
  • Memberikan tindakan 2-dalam-1 iaitu menyahtoksik dan mencergaskan dengan serentak.
  • Membantu meningkatkan kebolehan penyembuhan sistematik badan dan dengan demikian mengurangkan penyakit yang terjadi akibat keupayaan penyahtoksikan dan penyerapan nutrien yang kurang baik.




Aloe Vera Gel Forever Living terdapat dalam 3 perisa iaitu Forever Aloe Vera Gel tanpa perasa (seperti di atas), Forever Aloe Berry Nectar dan Forever Aloe Bits N'Peaches.

HUBUNGI NOORA 013-2191301 UNTUK PESANAN ATAU MAKLUMAT LANJUT

FOREVER ALOE BERRY NECTAR



  • Formula berpaten ini amat digemari oleh pelanggan-pelanggan wanita kami tetapi ia juga adalah sesuai bagi lelaki.
  • Mengandungi Aloe Vera distabilkan 100% dan vitamin anti pengoksida A & C yang boleh membantu membersihkan sistem gastrousus.
  • Menguatkan sistem imun, merangsang penyembuhan (pertumbuhan semula sel) dan mengurangkan keradangan. Ia juga bertindak sebagai bahantara yang amat baik untuk mengangkut nutrien yang terkandung dalam kranberi kepada sel-sel tubuh.
  • Flavonoid Proanthocyanidin yang boleh membantu menghalang bakteria berbahaya daripada melekat pada dinding saluran kencing, oleh itu menolong mengekalkan saluran kencing yang sihat dan menstabilkan hormon.
  • Tahap vitamin A dan C yang tinggi serta pycnogenol, antioksida yang berguna untuk melindungi kolagen. Kolagen memainkan peranan penting bagi mengekalkan keanjalan kulit.
FOREVER ALOE BITS N' PEACHES



  • Formula berpaten dengan perisa pic yang lazat dan cebisan Aloe ini amat digemari oleh kanak-kanak dan juga orang dewasa.
  • Mengandungi Aloe Vera distabilkan 100% yang kaya dengan nutrien yang boleh membantu membersihkan sistem gastrousus.
  • Menguatkan sistem imun, merangsang penyembuhan (pertumbuhan semula sel) dan mengurangkan keradangan.
  • Ia juga bertindak sebagai bahantara yang amat baik untuk mengangkut nutrien yang terkandung dalam kranberi kepada sel-sel tubuh.
  • Vitamin A (dalam bentuk prekursor karotenoid), C dan E tambahan daripada buah pic yang sangat berguna untuk memastikan sistem imun serta kulit yang sihat.



HUBUNGI NOORA 013-2191301 UNTUK PESANAN ATAU MAKLUMAT LANJUT.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute